.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


Selamat pengantin baru Sabihah

Ahad, 29 November 2015 | 0 Sweet Sour Comment


Perkara yang paling buat aku bahagia bila kawan sendiri dah kawen. Omaigoddddddd u look so hot sabihah. Hahahah. Apa2 aku happy gila bila dapat tau hang nak kawen. Laki hang aku tengok mmg sesuai dengan hang. And aku sure laki hg hari2 aku dok gelak bila dok dengan hang. Sbb tu dia bleh fall in love dgn hang. Sampai kawen bhai. 

Teringat dulu zaman sekolah, hang paling lawak. Penghibur dalam kelas hang la. And hang la pling aku tak lupa. Dah la rempang ,dengan kelolo hang tak bleh blah , last2 naik pelamin. 

Serius hang cantik la ni biha.. Dulu comot ja tengok dengan mata sepek hang tu. Hehehe. Lama juga kita berpisah , last2 jumpa kat fb tahun ni. Tup2 jemput kenduri. Omaigodddd rasa sayu gila. Sedih sebab happy beb. 

Beb..semoga dapat anak cepat nah.. Hehehe. Nnt bleh aku.pi langkawi main dengan anak hang. Pastikan anak hg nama syuhada. Hahahaaha. Nama budak sekrg ni xde dah nama retro mcm aku kan... 

Apa2 pun bihah semoga hang bhagia wei . jangan give up.. Jangan sedih. Ada masalah bawa bincang ok. Alam perkahwinan ni kena banyak sabar and mengalah. I know u can do it bebeyh...muahhhh setepek..


Older Post | Newer Post