.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


move on

Ahad, 22 November 2015 | 0 Sweet Sour Comment


Kalau cakap about move on memang susah kan ? terutama perempuan . Memang perempuan susah nak moveon , but kalau dia moveon , kau melutut sampai terbaring sekali pun dia takkan tengok kau.  and sekarang kau tengah test ego seorang perempuan. Hati lembut ni mmg sifat semula jadi perempuan , tapi kau nahas kalau bermain dengan ego perempuan. 


Moving on doesn't mean you forget about things. it just means you have to accept what happened and continue living . So  understand right ? ini tak bermaksud aku kalah, tapi aku mengalah dengan sifat kau yg egois tu.

kau mainkan aku, sama jer kau mainkan darah daging perempuan kau. itu je mampu aku cakap. kau tak faham hati perempuan. ego kau melambung-lambung. tapi kau pertahankan semua ni. kau seolah2 berdiri dan mengiyakan segala perbuatan kau. aku tak tahu bila kau akan insaf. aku yang keenam kan? perempuan yang kau sayang sekarang ni, perempuan ke-7 dan kau akan cari perempuan ke-8 dalam hidup kau.

aku sangka aku yang ke-6 bila kau dah jadi seorang yang matang , tapi aku silap sama sekali . hobi kau rupanya mainkan perempuan. jangan salahkan aku kalau aku meroyan dalam blog aku, kalau yang buat masalah tu kau. aku tawu kau baca . ini cara terbaik aku luahkan rasa hati aku dan kau xkan peduli apa yang aku rasa.

its just a game. kau jangan risau aku dalam fasa move on. so dalam fasa move on ni kau hadap la carutan aku, kata2 sinis aku dalam blog ni. maaf? aku tak rasa nak maafkan kau pun . aku rasa menyampah lagi ada.  kesian perempuan tu sekali. dapat kau yang tak pernah jujur. so sad.

konon lebihkan cita2 dari cinta. belah la dengan ayat manis kau. terngiang2 lagi word kau ni . ishhh.


apa2 pun congrate sebab dah habis belajar. Harap kau tak ajar keturunan aku nanti.  bye !

Older Post | Newer Post