.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


lelaki

Sabtu, 7 November 2015 | 0 Sweet Sour Comment


Hati . sakit yang sukar hilang . Bagi aku sakit ini kadang2 datan secara tiba2 dan mungkin kerana terpaksa ? kenapa aku merasai kesakitan ni ? kadang kala aku rasa tak adil , dan aku cuba berfikir secara waras, mungkin ada hikmah disebalik semua ini.

adakah aku terlalu baik sehingga aku dipermainkan ? jujur aku bagitawu, aku juga seperti perempuan lain. tiada beza. ada yang mengatakan aku seorang yang tabah aku nmpak kuat. siapa tawu hati aku selain diri aku ? pentas dunia ni hanya pentas lakonan buat aku. aku tak diberi peluang untuk ke alam yang nyata . kenapa ? aku ditabur janji dan aku juga dikhianati kerana sebuah janji palsu .

dia . dia seorang lelaki yang tak berhati perut pernah aku kenal . hati aku dipermainkan. sakit ! kau tak rasa sakit sperti aku . kau khianati perasaan aku. kenapa kau selama ni hanya jadi boneka di depan aku ? aku tak minta lebih. aku nak aku dihargai seperti insan bertuah yang lain.

aku tak boleh terima kenyataan yang selama ini aku dimainkan dan dibodohkan oleh seorg lelaki. serius aku x boleh terima.

aku undur diri kerana terpaksa. ada yang kata " kalau kau suka , kau berjuang " . berjuang ? medan perangkah ? aku bukannya seorang perempuan yang murah . aku ada harga diri. buat apa aku berjuang untuk orang yang tak menghargai aku. kalau dia menghargai dia akan mencari aku, just tht .

kalau engkau bukan untuk aku , cukuplah kau jadi memori terpahit untuk aku dan jika engkau untuk aku , binalah memori manis itu bersama aku.

kalau kau baca post ini, kau tawu siapa yang aku masukkan



Older Post | Newer Post