.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


kerana DIA

Khamis, 19 November 2015 | 0 Sweet Sour Comment

Mengapa sedih aku semakin menjadi-jadi. enough syud ! Ya Allah, make me strong like before. setiap kali sedih , aku akan menulis catatan aku kat blog ni. Aku tawu kau akan lihat entry aku. Marah dengan apa yang aku tulis ? marah ? fikir dulu apa yang kau buat pada aku. kesalahan kau mmg tak dapat di maafkan sampai bila2.


pulangkan bahagia aku. itu je aku mintak. kau rampas semua kebahagiaan aku, kau tinggalkan aku tanpa kata apa2. tanpa bincang dengan aku. tanpa slow talk ngn aku. kau lelaki yang paling jahat. kecewa aku terhadap kau tak pernah pudar. Kau permainkan seorang perempuan. iaitu aku . Hukum karma semua ni . Kalau bukan sekarang, akan datang ni kau akan rasa apa yang aku rasa. 


kononnya nak setia ? tapi kau durjana. kononnya nak fokus dengan cita2 , tapi kau berkata dusta. tak cukup janji manis kau beri , malah kau tambah rasa kecewa itu sendiri . ikut hati nak maki , tapi mak abah tak pernah ajar. kau kalau perempuan lain, mesti dah diberi pengajaran. aku boleh ja nak buat kau dibenci , tapi aku still baik dan bukannya tak berperikemanusiaan macam engkau . nak aku musnahkan hidup kau ? boleh ! tapi aku bukan mcm tu . aku tak nak jadi orang yang tak guna macam kau.


ya aku kecewa . kecewa sangat . dulu semakin hari semakin cinta. sekrang ? semakin hari semakin kecewa dan sakit hati . kau mmg pentingkan diri sendiri. kau ingat aku akan semakin lemah ? aku akan berdiri ! aku akan berdiri ! ataupun selama ni kau sengaja nak jatuhkan aku ? kenapa ?????


rindu ?? ya mmg aku rindu. sangat rindu. 5 tahun kita berkawan , tipu kalau tak rindu. tapi kau berusaha tanam benci dalam diri aku. kau mental ? nasib kau lah. hak aku . jangan marah sebab semua bermula dari kau yang tak jujur. cuba kau jujur dengan aku dulu, keadaan mesti tak akan mcm ni. kau yang pilih keadaan ni. kau !!! . aku manusia yang waras. masih ada akal kalau kau beritahu perkara sebenar. bukan aku yang mencari kenyataan ni. dan kau juga buat aku separuh gila ? sebab apa ? sebab aku manusia yang ada hati dan perasaan !!!!

Older Post | Newer Post