.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


he

Ahad, 29 November 2015 | 0 Sweet Sour Comment

Alhamdulillah dah hampir penghujung sem . dan di saat ini Allah masih bekalkan kekuatan untuk hadapi semua ni. Walaupun hakikatnya aku down and lemah , tapi apa yang aku sedar, aku tak pernah mengalah . Mengalah dari segala kesusahan. Thanks Allah. 

Walaupun susah untuk aku pulih sepenuhnya , aku cuba mencari penawar dengan seorang diri. Ya seorang diri. hanya seorang. biarlah Allah saja tawu keadaan aku yang sebenar . Aku takut untuk kawan dengan manusia. biarlah buat masa sekarang aku fokus dengan cita2 aku. cita2 aku untuk membaagiakan family , nak ubah keadaan family. Aku dah tak sanggup tengok family aku dalam kesusahan.

Mak :') perkataan yang membuat aku selalu bersedih. sedih sebab aku happy aku ada dia. mmg dia tak tawu apa masalah anak dia. tapi aku tawu dia selalu doa agar aku kuat hadapi kejaman manusia yang bernama lelaki. its hard to move on but im try. 

air mata ni always mengalir , mengalir kerana terasa tertipu . 5 tahun ditipu dengan orang yang aku percaya . aku dah hilang rasa happy aku. aku tk mengharap kau kembali kat aku . cukup2 lah aku sedih. Kalau aku ditakdirkan hidup berseorangan , aku tak kisah . Mungkin itu yang terbaik dan aku akan jaga keluarga aku. itu jer yang boleh aku berbakti ;')

pergilah kau wahai manusia . pergilah kau . jangan datang lagi. jangan datang untuk musnahkan hati aku lagi, please, hati aku dah hancur sekarang, pergi jauh dan jangan tunjuk muka kau kat aku. aku dah tawar hati

Older Post | Newer Post