.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


hati

Khamis, 6 Ogos 2015 | 0 Sweet Sour Comment

nur syuhada,
bohong kalau kau cakap kau ok,
bohong kalau kau ckp kau x sedih,
hanya Allah yg mengerti
hanya Allah yg memahami,

aku umpama tiada apa2,
aku undur diri,
aku mengerti,
aku hanya org biasa,
keluaga yang tidak berharta,
yang sering dipandang hina,

tetapi,
aku tak pernah mengalah,
aku tak tawu apa itu erti putus asa,
aku akan terus pandang kehadapan,
suatu hari nnti,
akan ada yang bangga melihat diriku ini,

biar ku sakit sedikit,
lumrah dunia,
ini yang mengajar segalanya,
dunia yang penuh kata2 auta.

hati aku derita,
aku rasa seolah ditinggal tiba2,
biar rasa sayang ku pendam,
aku rasa kau bahagia,
jangan risau,
aku boleh tanggung derita ini,
hanya seorg diri.

Older Post | Newer Post