.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


tangan gatai !! kan dah peringat , jangan !

Isnin, 20 Julai 2015 | 0 Sweet Sour Comment

Aku bukan yang dulu ,
aku banyak diamkan diri,
aku mula rasa satu sifat,
sifat matang ,
ya aku rasa itu aku.

aku tatap semula perbualan,
perbualan 5 tahun dulu,
dan aku mula rasa rindu,
kerna kita tak seperti dulu,
aku kentalkan hati,
jangan berhubung,
aku tak tahu sama ada ego
ataupun kesedihan hati,
sabar,
Akan ada yang menanti,

aku,
cuba lupakan segalanya,
tapi sampai sekrg,
hati ini masih x berubah,
Sakit,
Sakit menyimpan rindu.

Nur Syuhada,
andai sudah tertulis di luh mahfuz,
x perlu kau takutkan,
tak perlu kau persoalkan
pegangan ku hanya doa.

jika kau bukan utk nya,
jadilah kau untukNya,



Older Post | Newer Post