.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


you're end and my beginning

Rabu, 11 Jun 2014 | 0 Sweet Sour Comment

Assalamualaikum


Alhamdulillah lagi beberapa hari ja lagi sis akan hbes final exam.. and officially tamat sem 2. after tu boleh balik kedah. Ya Allah , rindu tersangat sangat dkat family :'( .

bagi sis , sem ni agak mencabar daripada sem 1 . kena banyak sabar n terus maju kehadadan. first sekli sis amek 19 kredit la utk sem ni. so jadual agak mencabar. tambah dengan lab lagi kna turun site setiap mggu smpai 2 kali.. dengan cuaca panas yang berterusan . Allah Allah Allah ..dugaan semua ni. Apa2 pun Alhmdulillah sis berjaya jugak mengharungi semua ni.

sis juga ada komitmen dengan navy. setiap mggu ada training. thts why sis dah lama x update blog ni, sebab terlmpau busy :) stress tu teramat la.. sampai boleh dikatakan selalu sangat nanges. nanges bukan sebab lemah. bagi sis nanges ni , nk bagi semua tension keluar, n boleh kuat balik diri ni. thts why sis x suka bila org cakap " syud ni suka nanges .. nanges . nanges " . Agak tercabar la sapa yang cakap mcm tu kan. for me , setiap org ada cara tersendiri,

sis pun x taw la kenapa sejak2 masuk Uni ni, sis kurang berkawan dengan org. kenal2 mcm tu ja. dulu kalau kat sekolah ka kat matrik ka, mmg kawan tu ramai sangat.. geng tu mmg banyak la. masuk2 Uni ja,.rasa nak bersendirian. x boleh nak beramai. sis sekarang ni suka bermonolog sorg. alone ? nth la, ni pilihan sendiri, berkawan pun sikit ja .

tapi baru2 ni agak sedih la. murung jer sorang2, sbb bergaduh ngn org yg selama ni sis respect n sayang kan. seriously sampai harini still terasa hati n merajuk maybe ? xda usaha ke nak pujuk saya ? opsss lupa, awak x suka ambil kisah tentang hal org kan. sebab tu mesej awak saya x balas..kol awak saya x jawab.. awak mesej lagi, saya jawab bg awak sakit hati, sebab saya just nak awak belajar supaya amek tahu hal org.

awak suruh saya cabut duri . and cari ubat. Tapi smpai sekrang ubat tu saya x jumpa. sebab duri tu awak sendiri. kat mana saya nak cari penawar ? saya nanges setiap hari, tawu sebab apa ? sebab kesal dengan kata2 awak. sebab tu saya suka berfikir sebelum cakap. :) awak tawu benda yg saya x suka, awak terus buat mcm tu. mmg sedih la saya.

knpa still cntct saya , if awak x da langsung perasaan kat saya. ? slama 4 tahun saya just syok sendiri la ? hmmm sia2. daripada saya taruh harapan kat org x sayang saya, baik saya diam diri ja . thnks .

kalau awak ngn saya ni dicipta utk antara satu sama lain. kita just jumpa dijalan yg diredhai. awak lelaki.. awak tahu apa yg awak perlu buat. keputusan semua kat tangan awak. saya hanya menunggu. saya menunggu org2 yang betul ikhlas dengan saya bukannya mainkan perasaan saya.

sincerely,
syud

Older Post | Newer Post