.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


hujan dan pelangi .

Rabu, 9 Oktober 2013 | 0 Sweet Sour Comment

Assalamualaikum


tak semestinya hari-hari kita akan rasa bahagia , indah dan sempurna. kadang kala jatuh , kadang kala tersungkur. setiap kegembiraan pasti ada kesedihan melanda. tapi semua tu ada hikmah.

Mungkin Allah beri kita kesedihan hari ni, sebab ada hikmah disebalik apa yang terjadi. dengan kesedihan ini membuat hati lebih kuat. biarkan aku menangis ! tangisan ini membuat aku lebih kuat untuk bergerak.

aku percaya, Allah dah aturkan segalanya. Aku redha. Aku masih mampu tersenyum. Aku masih panjatkan kesyukuran terhadapNya :)

aku percaya, hati yang sedih ni...mata yang menangis ini mampu membawa aku ke garisan penamat. i will win . InsyaAllah.

kesedihan aku tak dapat dikesan, tapi aku kalah dengan penulisan sendiri. aku tak mampu meluahkan apa yang aku rasa, aku hanya mmpu sampaikan melalui kata2.

disaat, lampu dah tertutup, fikiran aku masih melayang. hanya dua perkara yang aku fikirkan " mampukah mereka?" "mampukah? " " bila semua ini akan berakhir?'

disamping aku mengejar keberkatan yang maha pencipta, aku mengejar jugak keberkatan kedua orang tua yang telah membesarkan aku.

aku melihat sekeliling . "kenapa aku tak seperti mereka? " . aku tersenyum :) aku tahu ada hikmah disebalik semua ini. Aku perlu berdoa, bersabar. Aku yakin ! Allah itu Maha Adil.

hari ni, air mata sekali lagi membasahi pipi.. adik ! hmmm. bersabarlah. ada sebab semua ni terjadi. kak hanya mampu berdoa. Maaf , sebab kak tak dapat jaga adik :') InsyaAllah all is well. jadilah anak yg soleh !.
i want to see ur smile. Doakan perjalanan akak utk balik raya korban ni. wait for me.

Sometimes God doesn’t give you what you think you want, not because you don’t deserve it, but because you deserve better.

The pain you feel today is the strength you feel tomorrow. For every challenge encountered there is opportunity for growth.







Older Post | Newer Post