.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


happy birthday : nurul noor asmida

Selasa, 4 Jun 2013 | 0 Sweet Sour Comment

assalamualaikum | salam sejahtera


harini entry yang memang special sis buat. khas for my lovely friends. :D masuk jer hari ni, dah 34 hari kami x bersua. *sayu hati ni :') . Apakan daya setiap pertemuan, mesti ada perpisahan. :) n hari ni bersamaan 4 JUN 2013 genaplah usia dia 19 tahun. *hang tua dari aku weyh* hehhe

i wnt to wish :-

SELAMAT HARI JADI~~~~

happy birthday

عيد ميلاد سعيد

saeng-il

semoga hang jadi anak yang solehah wei. aku harap cita2 hang utk jadi pendidik berjaya :) semoga hang dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umoq. supaya hg sentiasa tabah dengan apa yang berlaku.

 igt walau kita p mana sekali pun, jangan pernah lupa asal usul kita. jgn pernah bongkak. jgn pernah bangga diri. igt tu ! :D martabatkan lah islam , perjuangkan agama kita taw. hik3.

haaa. satu lagi. jangan duk layan laki2 gatai kat luaq tu. jangan pernah bagi muka. igt ! maruah perempuan sangatlah mahal. n never jual beli. hahah

apa yg aku nasihat hang ni. aku peringatkan diri aku jugak :D

apa2 pun selamat hari tua nah. sweet 19. sorry aku x da hadiah nak bgi hang. aku x da apa2 pun nk bg hang. aku mampu hat ni ja :)


by the way. aku rindu hang weyyyyyy. serius x tipu. baru2 ni aku ada jumpa sorang yg mmg pangai mcm hang. setiap kali aku duk ngn dia mesti meleleh ayaq mata ni. pastu kami kna nyanyi lagu sahabat. lagi la aku igt hang. haaa time tu mau taw ar. sebak kot. heheh.

^_^

harap satu hari nnt, aku dapat jumpa hang . bye2 









Older Post | Newer Post