.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


mr misteri

Khamis, 17 Januari 2013 | 0 Sweet Sour Comment

Assalamulaikum hye all. hampa semua sihat? klo sihat alhmdulillah. sis pun sihat2 ja . hehe... yipppyyyy now already at home. sumpah rasa bahagia, walaupn mcm tada tjuan ja balik rumah. enough lepaskan rindu dengan lihat muka mak n abah.

n focus wif our topic. "Mr. Misteri" . actually 4,5 hari ni sis ada panggilan misteri oleh seorang lelaki. i dont know him. but his voice. i like know it bfore... ergghhh.panggilan apa? panggilan menggnakan ayat2 bunga\ a.k.a mengorat. ceiiit hampeh. pikiaq aku tergoda. seriously im jst want to know u.

hey mr.mesteri. how u know me huh? pikiran aku ceramuk memikirkan seorang lelaki yang aku x kenal siapa gerangan dia. tuto terabai, dalam kuliah cant fokus. sis just nak tawu ja. lepas tawu tu lantak ko la.

ko nk ggu aku tak kisah. but, jangan smpai aku menyampah. itu ja. klo aku menyampah, mmpus la ko. tapi kannnnnn mcm mna ko tawu identiti aku semua. pelik !.

ergghhh fed up. i think tht enough. nak suprise la konon. sumpah sis x suka suprise yang mcm ni. nak kata romantik la tu. hmpeeeehhhhh. macm taik romantik mcm ni. dont like it.

hey u. pleaseeee kindlyyyy tell me who r u.......

Older Post | Newer Post