.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


Encik Semart

Ahad, 2 Disember 2012 | 0 Sweet Sour Comment

''bila dua hidup dah sebati , bukan mudah nak dileraikan''

First sekali, Assalamualaikum to all blogger. kamu semua dah bcakan kata2 diatas? setuju x? sis berpendapat ia adalah benar. actually its already happen in my life. when someone that i really really love was leave me alone. yeahhh im really feel sad n also angry. n kecewa. 

no one dont want one true love in their life right? everyday Im pray to Allah., hopefully i will met someone tht is really special in my life. im to find cinta halal. i think its a true happinest.

Encik S****mi , dah lama saya tunggu awak dalam hidup saya. mengharapkan awak yang halal untuk saya. Walaupun awak x izinkan saya tggu awak. tapi saya sntiasa berdoa agar saya akan bersama awk suatu hari nnt. memang awak x fhm perasaan saya. mungkin awak hanya fikir perasaan itu hanya satu mainan. percaya lah. saya memang mengambil serius semua ni. susah untuk saya lepaskan awak.

yeahh im a low profile. but its doesnt meant i cant to get u. i really love u. setiap saat sy hanya igt awak. awak x pernah hilang dri ingatan sy. kenangan awk terhdp sy terlmpau mendalam. mybe its my first love tht i have. susah utk sy cri org yg kedua. klo sy nk cri, mmg dh byk nak kan sy. tpi sya tetap setia dengan awak.

encik , boleh x awak jgn ego sgt. sy dpt rasakan awk sygkan sya. sebab tu sy x boleh lepaskan awak. klo betul awk dh x syg kan sya. please lepaskan sy. sy terseksa sgt2. hanya Allah yg tawu. sy hanya mengharapkan keajaiban, supaya awk kembali dlm hidup sy

jika awak tawu,, sya sgt rindukan awak. sgt2. sy hr awk pun rasa mcm ni.

sy tdur dlu ea.

assalamualaikum

Older Post | Newer Post