.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


ehem...ehem... im JPP now

Ahad, 19 Ogos 2012 | 0 Sweet Sour Comment

bismillahhiramanirahim..assalamualaikum u all... ok now sis nak citer la sikit tntg JPP... apa tu JPP?? jwatan perwakilan pelajar tu... hek3.... actually baru2 ni ada sesi temuduga utk biro2 di bwah JPP ni,.. sis pun apa lagi mencuba lah naseb,.. walaupun rasa x layak... p juga.. ada aku kisah???? hahaha... dengan muka x taw malu sis pegi la temuduga BIRO PENERBITAN DAN MULTIMEDIA.

nak tawu x? apa dorang tya? meh tgom perbualan di bwah ni

A : assalamualaikum.
sis : waalaikummusalam... ( dengan senyuman yang manis gitu )
A: sila knal kan diri cik
sis : ok saya nur syuhada.. boleh pgge syud jer...dari modul 2.
A: sila baca ke semua yang perlu syud tawu di dalam ni

wahhh sis ni dengan kusyuk nya membaca tanpa fhm apa2...hahah

sis : err.. dah habes
A: dah fhm
sis : aah dah fhm , *terpaksa menipu*
A: ceritakan pengalaman cik syuhada boleh ..tntg biro penerbitan semasa cik kat sekolah dulu.
sis : <, penuh keyakinan > saya merupakan salah satu wartwan di sekolah menengah... saya juga penulis        buletin atau berita2 sekolah. saya juga ada sijil yang diiktiraf oleh sinar harian .. saya telah menjalani kursus kewartawanan... if ada apa2 event, i akan buat buletin .. n tgkap2 gmbar gna cam sekolah.. so lepas tu kita akan buat pencetakan.

A: oww bgus.. then apa lagi kelebihan cik..
sis : saya seorang yang rajin < ketawa terbahak2 dalam hati.. apa yang aku jwb ni ..jujur or menipu?? >
A: klo la cik terpilih...adakah cik akan bertanggungjwab dgn tugas yang diberikan??
sis : insyaAllah klo saya diberikan tanggungjwab tu < pergghh aku jwb mcm ustazah kan? > hehhe
A : ok terima kasih sudi dtg
sis ; ok sama2...assalamualaikum < dalam hati > ahaks!

ahhhhh suma dah selesai..... temudga yang mencuakkan sis... apa brang la....hahaha...just tggu keputsan jer,,,, adess mggu depan st lagi baru tau...

seminggu kemudian~~~

kringgg...kronggg...krennnggg.... < bnyi mcj >

from : yaya kmk
text : syuuuddd !! syuddd dapat temuduga tu....

what....OMG.... x percaya giler,,,hahhaha.... alhmdlillah sgt....

grenggg,,,grengggg,,,,grangggg,,,, < ayun kerusi dalm kuliah sebabb syiok ..ahaks ! >

then selepas tu dengan hati yang x  puas hti...pergi tengok nama...wahhhh mmg btul2 ada la... syukur teramat syukur lah... alhmdulillah....

then selepas tu bermula la hari sis dgn menjadi ketua buletin di KMK... soo any hot stories??? come from me...ahaks!! terbaikk la... jangan jadikan sebagai satu beban...jadikan sebagai satu cabaran,,, n sebagai sat pengalaman...

c-ya for the next post... lebiuuu all

~wasalam~

Older Post | Newer Post