.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


terima kasih fy

Sabtu, 31 Mac 2012 | 0 Sweet Sour Comment


~terima kasih afy~

Kesejukan mengetarkan tubuh ini,
Angin malam menyelami jasadku ini,
Suara cengkerik bagai membisik di hati,
Aku duduk seorang diri,
Menulis puisi buat rakan baik ku afy,

Terima kasih afy,
Kerana memahami diriku,
Kau sering memberi semangat padaku,
Kau sering menasihati aku,
Mengalir air mataku,
Kerana ada teman sebaik mu,

Pertama kali mengenali dirimu,
Seperti ada sesuatu yang perlu aku tahu,
Aku mulai dekati mu saat itu,
Kau pula amat baik dengan aku,
Membuat aku tidak kaku berinteraksi dengan mu,

Tapi sedih jua hati ini,
Akan penyakit yang kau hadapi,
Doaku buatmu tidak pernah henti,
Semoga doaku diterima Illahi,
Tabahlah hadapi,
Jangan risau dan susah hati,
Kerna aku sentiasa disisi,

Aku teramat gembira,
Kerana dapat mengenali dirinya,
Jadilah teman ku ketika aku gembira,
Jadilah teman ku ketika aku berduka,
Jadilah teman ku ketika aku tidak bermaya,
Itulah dikatakan sahabat setia,
Sanggup bersama walaupun pelbagai cara,
Jangan lah khianati persahabatan yang terbina,
Jangan lah khianati kepercayaan yang ada,
Syukurku tidak terhingga,
Pada yang maha esa Allah Taala..
Kerana sanggup menjadi rakan kepada insan yang bernama Syuhada.

Nukilan : syud syuhada
Khas kpada : mohamad Hafiz Al Tamam

Label:


Older Post | Newer Post