.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


sebuah penantian

Sabtu, 31 Mac 2012 | 0 Sweet Sour Comment


sebuah penantian~
                                
Siulan seruling sering berbunyi,
Kehijauan daun penyegar mata ini,
Ombak laut bergelora tanpa henti,
Membuat aku terpaku seolah menanti,

Aku masih menanti,
Namun nyanyian burung masih didengari,
Aku tersenyum sendiri,
Sambil merenung alam semesta ini,

Aku masih menanti,
Menanti cinta yang kurang pasti,
Aku benci diriku sendiri,
Kerana cinta itu palsu di dalam hati,

Kini ku menanti dalam kekecewaan,
Ditewaskan oleh perasaan,
Baru ku sedar pabila bersendirian,
Cinta pertama cinta tuhan,
Cinta seterusnya barulah cinta insan,

Aku telah tabahkan hati,
Menangani kekecewaan ini
Malah aku kuat menghadapi,
Cinta dahulu yang pernah lukakan hati,

Kini penantian mengembirakan hati,
Cinta baru terukir di jiwa ini,
Tidak ku biarkan ia pergi,
Kerana cinta ini aku sayangi,

Nukilan : syud syuhada

Label:


Older Post | Newer Post