.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


sakit

Sabtu, 31 Mac 2012 | 0 Sweet Sour Comment


~sakit~

Kedinginan malam yang penuh syahdu,
Cahaya bulan yang melingkari pandanganku,
Teringat akan kedua ibubapaku,
Belaian yang bahagia diberikan padaku,
Jika sakit merekalah yang sering ubatiku.

Kini aku dalam dilemma,
Badanku lemah tidak bermaya,
Mindaku cedera tidak terdaya,
Aku sakit hingga sesak nafas di dada,
Tiada yang mengetahui dan merasa,
Apa yang aku alami begitu sengsara,
Aku hanya mampu ketawa dan berlaku ceria,
Untuk menutup pandangan mata mereka,

Kini baru ku sedar,
Adanya mereka,
Hidupku lebih sempurna,
Semangat dapat di bina,
Janji ku pada mereka,
Aku akan hargai mereka,
Selagi mereka bernyawa,

Nukilan : syud syuhada < plkn >

Label:


Older Post | Newer Post