.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


pertemuan kali ke-3

Jumaat, 23 Mac 2012 | 0 Sweet Sour Comment

assalamualaikum warah matullahhiwabarokatuh.... ok sis malas nak melalut pnjang2...al kisah dia bermula apa bila sis msj kawan sis ni... pendek kan crita nak ajak dia g mkn la...mklum la petang2 ni perut memang lapaq kan... lagi pun duit tgah duk ada... plan nak hbes kn duit ja...hahaha.... ok STOPPP balik pada cerita.. mlas la nak cerita, kita bca dialog kat bwah ni...hahahhaah


sis : salam, wei jom p hospital petang ni, kita p mkn nak dak

memba : p mkn ka ...

sis : ha... p mkn < dalam hati, bukannya aku hbaq dah ka???>

memba : ok2....jom la...

sis : hg bersiap la ni...satg aku p amek hg

memba: ok2

mcm tu la perbualan ringkas kami... sis dgn semngt lapaq trus bersiap, buh la bedak ciput..hahah....pastu pkai tudung, bju,seluar ( memang la kna pkai semua tu, klo x pkai stg, org kta org gila...hahah) . then lepas hbes semua tu sis dgn gaya tersendiri amek kunci moto... strt2 moto then bawa moto dgn ke'stail' lan sis la kan....hahaha.... dengan deruan angin ala-ala sepoi bhsa aku menuju ke rumah memba aku..... aku pun smpai la... pastu bila ja aku nak berangkat p ngn memba aku...memba aku dpt mesej.... mcm ni mcj dia

S : duk mna??

memba : duk umah..

S: nak p umah boleh??

memba : mai la....

OMK....a.k.a kepada ohhh mak kau!!!..... si capital S tu kwn istimewa sis.... what i want to do...oh my GOD.... so mak memba sis ni kata....haaa x pa la biaq la S tu mai....hmpa p bli laksa sat kat kedai mna2... ok dgn agak terkjut... pun mngatakan ok2..... so aku dgn keadaan happy berangkat la ngn memba sis tu p blik laksa....perggghhhh mmg laju gila bwa moto, sbb nak cepat.... xpa la dmi org tersayang kan...wakakka... then lepas beli laksa...kmi pun smpai la, serentak dengan si S smpai... perghhhh sis malu time tu, x taw nak kta apa... tpi kan sis berani kan diri.. p la wat muka x mlu... suka tgok dia, rsa hppy ja.... mybe sbb syg kat dia kot....hahhahaha..... gedikkkk ka???? nope ok... this just my feeling ok.. don't jugde the book by its cover.... senyuman dia manis.... hehe... ok sis  xnak melalut byk2... sis rsa stkt sini sja ok..... bye2...sis nak layan lagu2 jiwang plak...perghhh..hehe..bye skli lagi...

~wasalam~

Older Post | Newer Post