.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


kesepian malam

Sabtu, 31 Mac 2012 | 0 Sweet Sour Comment


~kesepian malam~

Alunan zikir menemani,
Suara merdu mengasyikkan hati,
Kalimah Allah di alun dengan merdu sekali,
Tersentuh hingga ke dalam hati,

Aku kesepian pada malam ini,
Diriku amat mengingatimu wahai kekasih hati,
Aku amat rindu padamu pada malam ini,
Hanya air mata dapat aku tangisi,

Sedarkah dirimu,
Akan kewujudan diriku,
Yang sentiasa fikirkanmu,
Yang sentiasa rindukan mu,
Ku ingin kau selalu bersamaku,

Selalu aku doakan,
Agar kau menjadi peneman,
Untuk bersamaku sebagai satu pasangan,
Doaku agar kita berkekalan,
Agar dapat membina mahligai impian,
Aku sabar menanti sebuah penantian,
Yang teramat aku nantikan,
Syukur pada illahi kerana mengenali mu,
Kau sentiasa bertahta di hatiku,
Satu ucapan buatmu wahai sayangku,
I will say ‘ 1 love u’

Nukilan : syud syuhada

Label:


Older Post | Newer Post