.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


kesaktian cinta

Sabtu, 31 Mac 2012 | 0 Sweet Sour Comment


~Kesaktian cinta~
Rindu padamu mendekati aku,
kasih sayangku hanyalah untukmu,
roda gelora mula geletarkan jiwaku,
cintaku padamu adalah setulus hatiku,

kau yang aku sayangi,
kau yang aku cintai,
kau yang aku rindui,
terasa panahan petir 'i love u' di hati,

rindu,rindu,dan rindu,
hanya itu yang ada dalam hatiku,
sukar dihapuskan perasaan itu,
kerana kau kini di hatiku,

jangan pernah kau pergi,
meninggalkan daku sendiri,
dirimu begitu aku sayangi,
hingga terkubur dalam hati ini.

nukilan : syud syuhada

Label:


Older Post | Newer Post