.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


jiwa yang kesedihan

Sabtu, 31 Mac 2012 | 0 Sweet Sour Comment


~jiwa yang kesedihan~

Aku membawa mindaku ke alam fantasi,
Kehijauan bukit-bukau menemani diri ini,
Laut biru terbentang luas melingkari,
Awan bergulung-gulung sambil menari,
Kicauan burung di pagi hari,
Membuat aku mendiamkan diri,

Gembira aku melihat rakanku,
Tersenyum hingga tersimpul malu,
Layanan manis diberi seperti madu,
Di saat itu, jiwa-jiwa mula bersatu,

Aku di sini sedih sahaja,
Menangis membuang air mata,
Sering aku menunggu kehadiran mereka,
Untuk menjadi santapan mata,
Rinduku sehingga ku lena,
Buatku melupakan mereka seketika,
Untuk mengubati hati yang lara,

Nukilan : syud syuhada , plkn sri mutiara, 8/1/12

Label:


Older Post | Newer Post