.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


jiwa keresahan

Sabtu, 31 Mac 2012 | 0 Sweet Sour Comment


~jiwa keresahan~

Hari masih lagi muda,
Belum mencecah usia dewasa,
Aku bersyukur tak terhingga,
Diriku masih bernyawa,
Untuk menikmati keindahan dunia,

Keresahan mendambai dalam jiwa,
Hati ku masih tertanya-tanya,
Persoalan berjuta bermain di minda,
Jasad ku mahukan dia berkata,

Aku masih resah,
Bagaimanakah keadaan dirinya???
Apa yang berlaku kepadanya???
Aku risau sentiasa,
Diriku hanya menanti jawapannya,

Air laut kini bergelora,
Awan menangis tanpa bersuara,
Cahaya bagai kecewa sahaja,
Angin pula diam seketika,

Aku masih disini,
Menanti khabarnya yang pasti,
Doa sentiasa ku iringi,
Buat kekasih hati,
Yang begitu aku sayangi,

Nukilan : syud syuhada

Label:


Older Post | Newer Post