.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


jangan biar aku kesepian lagi

Sabtu, 31 Mac 2012 | 0 Sweet Sour Comment


 ~jangan biarkan aku kesepian lagi~

Kesunyian malam menemani diriku,
Kicauan burung yang mengalun lagu rindu,
Ku dengar dan ku hayati dalam jiwaku,
Terasa sepi melayang dalam hidupku,

Sepi tanpa kata-katamu,
Sepi tanpa alunan suara mu,
Sepi tanpa balas khabar darimu,
Sepi tanpa mu dalam hidupku,

Jangan biarkan aku kesepian lagi,
Pulihkan lah hati ini,
Wahai kekasih hati,
Tidak pernah ku menyatakan benci,
Tapi kasih sayang yang aku ukir dalam diri,

Kasih ku hanya untukmu,
Yang ku corek khas buatmu,
Aku setia pada dirimu,
Itu lah janji utama ku,

Nukilan : syud syuhada

Label:


Older Post | Newer Post