.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


hati ku terguris

Sabtu, 31 Mac 2012 | 0 Sweet Sour Comment


~hatiku terguris~

Di saat keheningan pagi,
Hingga terketap gigi ini,
Aku hanya menitiskan air mata ke bumi,
Hanya untuk insan yang bernama lelaki,

Kau tidak ikhlas dengan ku,
Kau permainkan jiwa ku,
Jiwa ku bukan seperti bola itu!!
Untuk ditendang disepak dirembat selalu,

Aku terasa begitu bodoh!!
Bodoh kerana menyayangi dirimu,
Tapi aku tahu,
Cintamu sudah pudar untukku,

Janji manis katanya madu,
Tapi kini menjadi racun dalam hidupku,
Ke mana janji mu dulu??
Mana pergi cintamu terhadapku??

Hati aku terguris lagi,
Tolong.. Jangan gelorakan jiwa ini,
Mengertilah perasaan ini,
Yang menyayangi dirimu seikhlas hati,

Aku tahu kau hanya ketawa,
Setelah membuat aku lara,
Kau pendusta cinta!!!
Kau tak guna!!!,

Aku masih redha,
Aku tidak pernah kecewa,
Malah kau yang akan alaminya,
Aku tidak rugi kehilangan mu,
Tetapi kau yang amat rugi kerana kehilangan orang yang mencintaimu,

Nukilan : syud syuhada plkn sri mutiara 7/1/12

Label:


Older Post | Newer Post