.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


debaran menanti

Sabtu, 31 Mac 2012 | 0 Sweet Sour Comment


~Debaran menanti~

Jarum menunjukkan 6.00 pagi,
Semakin dekat untuk aku pergi,
Meninggalkan kamar ku sendiri,
Dikala tirai awan dibuka oleh matahari,

Debaran menapak dalam diriku ini,
Membayangkan segala yang bakal terjadi,
Yang baik-baik aku dapat fikiri,
Yang buruk juga singgah sekaki,
Aku gembira untuk melangkah pergi,
Sedih dan risau juga sering menghantui diri,

Hanya doa dan ayat suci al-Quran bekalan diri,
Untuk menempuhi,
Cabaran yang menanti,
Ku harap semuanya dapat ditangani,
Oleh diriku yang serba kekurangan ini.
Debaran sudah hampir,
Tibanya masa aku ingin pergi,
Doakan la diri ku di sana nanti,
Semoga Aku tabah dalam apa jua yang menghampiri,

Nukilan : syud syuhada
Tarikh : 1/1/12  masa: 6.18 pagi.
Event : sebelum berangkat ke PLKN

Label:


Older Post | Newer Post