.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


damai hatiku

Sabtu, 31 Mac 2012 | 0 Sweet Sour Comment


~damai hatiku~

Tiupan angin mesra dapat aku rasakan,
Sepoi-sepoi bahasa memegang tubuhku,
Jiwa ini terasa syahdu,
Bagai pula ditusuk sembilu,

Hari ni begitu bermakna buatku,
Melihat senyumannya yang makna nya beribu,
Terlerailah semua rindu,
Terungkai jua akan semua kecewaku,
Hatiku begitu rasa terharu,
Akan kata-kata dan jenakanya itu,

Wahai sahabat,
Jadilah dirimu yang sekarang ini,
Kerana diriku terasa dihormati,
Terasa jua diri ini disayangi,
Bicaramu mendambakan hati,
Kerana suaramu sering aku nanti,

Janganlah engkau pergi lagi,
Meninggalkan ku seorang diri,
Dan biarkan ku bersedih hati,
Kerana ku perlukan mu setiap hari,
Untuk berikan ku semangat yang pasti,
Untuk tenangkan jiwa yang sering disakiti,

Sahabat,
Aku amat sayang akan dirimu,
Aku inginkan kamu,
Untuk sentiasa bersamaku,
Apabila aku perlu menempuh cabaran berliku,

Nukilan : syud syuhada

Label:


Older Post | Newer Post