.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


dakapan rindu

Sabtu, 31 Mac 2012 | 0 Sweet Sour Comment


~Dakapan rindu~

Bertalun rindu datang padaku,
Tanda ku amat menyayangi dirimu,
Percaya akan diriku,
Yang setia menanti dirimu,

Setiap detik rinduku hanya untukmu,
Setiap detik sayangku hanya untukmu,
Setiap detik aku sentiasa ingatimu,
Setiap detik ku rindu dakapan rindumu,

Aku sayangimu sepenuh hati,
Jangan lah kau curigai wahai kekasih hati,
Kau satu-satunya di jiwa ini,
Kasih mu sentiasa mendakapi naluri ini,
Gelora hati ini,
Jika tiada khabar mu walaupun sehari,
Gelisah jua hati ini,
Menanti khabar mu setiap hari,

Rasa bahagia pabila dapat menatap wajahmu,
Senyum mu amat menarik di hatiku,
Mata mu bak belian kilaun beribu,
Suara mu merdu bak buluh perindu,
Aku pula diam terkaku,
Kerna jiwa ku yang terlalu malu,
Aku hanya ingin kau tahu,
Aku amat merindui mu ketika itu,
Terasa dakapan rindu melingkari tubuhku,
Angin ketika itu terasa begitu syahdu,
Ku bagaikan di awangan yang membiru,

Terima kasih wahai kekasih hatiku,
Kerna sering bersamaku,
Bentuk lah daku selagi mampu,
insyaAllah aku akan berubah satu demi satu,
bukan kerana mu,
tapi kerana keikhlasan hati ku,
hanya satu kata buat mu,
aku amat menyanyangi kamu,

nukilan : syud syuhada

Label:


Older Post | Newer Post