.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


citer aku di plkn

Ahad, 18 Mac 2012 | 0 Sweet Sour Comment

bermulanya 1/1/12, ada lah hari yang amat di nanti kan oleh aku... hari tersebut aku akan melangkah kaki ke kem plkn sri mutiara. Aku sangat excited hendak menjejak kaki ke sana, rasa best ada, rsa sedih pown ada. Rasa sedih sebab nak berjauhan dengan family aku, rasa excited sebab aku ingin menjalan kan kehidupan aku di sana, Namun apabila sampai di sana, aku sudah mula rsa susah, baju kna bsuh sndiri, masa kna cepat. makan kena cepat. kiranya masa minggu pertama aku hanya nangis sbb terlampau letih,

tapi rsa letih tu telah jadi kebiasaan dalam diri aku. Sebab setiap hari aku akan melalui semua tu. X kan aku nak terus merungut dan merungut, Tapi makan aku mmg x boleh trima smpai sekarang..hehhe. perjalanan hidup aku di sana x la susah pun, just banyak pegi kelas. Belajar dan belajar. letih juga la pegi kelas tu, sbb setiap hari kna trun buki naik bukit. Kelas pertma aku kelas CB, lpas tu klas KN, klas integrasi . Macam2 yg aku belajar. contohnya aku dapat beranikan diri cakap di depan org, mula2 tu aku malu, takut, ketaq.. sekarang ni semua tu Alhhmdulillah sudah kurang dalm diri aku. Apa yg aku belajar kita kna yakin pada diri sendiri.

apa yang paling aku suka. aku dpat mencungkil bakat aku sendiri. aku boleh bersajak. dan ada antonasi, selama ni aku hanya seorang penulis puisi. Aku x pernah cuba untuk bersajak. Alhmdulillah atas kurniaan Allah. Kawan2 aku banyak support aku dalm bidang penulisan ni. Ustaz aku plak sruh aku uji bakat untuk pengacaraan. haha.. lawak pun ada... tapi aku x tahu nak mula dari mna... mntak dapt pertunjuk la..

aku sedih untuk hari terakhir aku di kem.. aku harap persahabatan aku ngn kawan2 aku kekal la... aku rasa sekejap jer aku dpt kenal ngn dorang.. apa2 pun mmg dorg yg terbaik.. syang korag...muaahhh...hehe... sorry ea, aku just citer skit ja.... lain hari aku citer lain...hehe

bye

Older Post | Newer Post