.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


aku penat

Sabtu, 31 Mac 2012 | 0 Sweet Sour Comment


~aku penat~

Aku penat dengan semua ini,
Diriku longlai sekali,
Tubuhku lemah hingga ke kaki,
Tiada siapa yang mengerti,
Akan sakit yang mula ke diri ku ini,

Aku penat,
Pergi ke sana ke sini,
Sakit ini tiada yang mengetahui,
Hanya aku mendiamkan diri,
Namun dapat ku positifkan diri,
Aku ke sini untuk membentuk jati diri,
Untuk aku menghadapi cabaran yang diberi,

Yang Maha Esa selalu bersamaku,
Aku pasti yang itu,
Doa pasti diiringi selalu,
Semoga ku tabah hadapi rintangan berliku,
Semoga ku sabar dengan semua ini,

 Aku yakin ku mampu,
Aku yakin aku kuat,
Aku yakin aku tabah,
Walaupun diri ini penat seketika.

Nukilan : syud syuhada
Tempat : plkn sri mutiara 6/1/12

Label:


Older Post | Newer Post