.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


serun rindu

Ahad, 25 Disember 2011 | 0 Sweet Sour Comment

Kau telah mencuri hatiku,
Membuatkan aku sering rindu padamu,
Aku amat menyayangi dirimu,
Berpisah dengan mu,
Tidak terlintas dalam fikiranku,

Potret mu sering aku tatapi,
Menjadi pengubat rindu ini,
Bisikan sayangmu sering aku dengari,
Tandanya kau amat menyayangi diriku ini,

Aku harap kau dapat mengerti apa yang ku rasa,
Kerana aku malu untuk berkata nyata,
Hanya madah puisi menjadi perantara,
Antara kita berdua insan yang bercinta,

Hatiku ini sering dilakari dan diukiri,
Dengan lafaz kasih mu di jiwa ini,
InsyaAllah kasih ini akan dihargai,
Kerana hanya kau berada dalam hati ini,

Nukilan : syud syuhada

Label:


Older Post | Newer Post