.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


sahabatku

Rabu, 28 Disember 2011 | 0 Sweet Sour Comment


Kau sahabat terbaik ku,
Jika aku kesusahan pasti kau menolongku,
Jika aku gembira pasti kau berkongsi denganku,
Jika aku berduka pasti kau menggembirakanku,
Jika aku putus asa kau la yang beri semangat padaku,

Sahabatku,
Tidak pernah ku lupakan segala jasamu,
Tidak akan pernah ku mengkhianati dirimu,
Tidak pernah aku tinggalkan doa buat mu,
Tidak pernah aku bencikan dirimu,

Kau la segalanya,
Pengubat sengsara dan duka,
Sentiasa membuat aku ketawa,
Membuat aku bahagia,

Siang malam aku merinduimu,
Rindu dengan gelagatmu,
Kedengaran suara mu yang mendayu,
Kini tiada lagi semua itu,
Ini membuat aku sering sayu,

Nukilan : syud syuhada

Label:


Older Post | Newer Post