.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


kini tinggal kenangan

Ahad, 25 Disember 2011 | 0 Sweet Sour Comment

Perjalanan hari ku,
Tidak lagi seperti dulu,
Perasaan rindu,
Sering membuai dalam diriku,
Aku rindu zaman sekolah ku,
Zaman yang amat manis bagiku,

Bicara guru,
Sering ku tunggu,
Gelak tawa rakan ku,
Sering menjadi mimipiku,
Titisan air mata mutiara ku,
Cara aku melepaskan rindu,

Rakan sepejuangan ku yang disayangi,
Gurau senda antara kita tiada lagi,
Masing-masing menuju hala sendiri,
Untuk mengejar impian yg terpaku di hati,

Janganlah kalian melupakan diriku,
Kerna diri kalian sering aku ingati,
Kalian la sahabat terbaik buat ku,
Doa buat kalian juga tidak pernah aku tinggali,


Maaf dipinta,
Seandainya aku membuat kalian berduka,
Aku hanyalah insan biasa,
Yang sering terleka,
Dan tidak terlepas dari salah dan silapnya.
Aku begitu kasihkan kalian semua,
Aku harap persahabatan kita kekal selamanya.

Nukilan : syud syuhada

Label:


Older Post | Newer Post