.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


kenangan yang mengguris hati

Isnin, 26 Disember 2011 | 0 Sweet Sour Comment



Ku labuhkan tirai jiwaku,
Ku luaskan pandangan ku ke laut yang biru,
Ditemani angin yang mendayu mengusap pipiku,
Mulalah fantasi mindaku ke kenangan yang lalu,

Dahulu,
Jiwa ku  terpanah dengan kata manis orang melayu,
Aku kesal mengharap cinta yang palsu,
Hatiku diguris satu demi satu,
Aku di sini terpaksa menanggung derita itu,

Aku redha dengan semua ini,
Aku tidak mungkin minta simpati,
Kerana itu bukan prinsip pada hati ini,
Malah aku semakin kuat hadapinya kini,

Cintaku bukan untuk di jual beli,
Cinta ku bukan seperti permainan guli,
Cintaku tidak pernah kau hargai,
Sebaliknya kau senang hati,
Membuat aku jadi begini,


Segala dugaan menjadi pengajaran buat diri,
Kini telah aku sedar sendiri,
Cinta pertamaku cinta illahi,
Cinta insan kemudian nanti,

Cinta dahulu masih segar menghantui diri,
Tibanya cinta baru membuat aku lebih teguh berdiri,
Bukan mengharap cinta dongeng yang pasti,
Tapi harapanku cinta abadi akan ku perolehi,

Nukilan : syud syuhada

Label:


Older Post | Newer Post