.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


kasih

Rabu, 21 Disember 2011 | 0 Sweet Sour Comment

Aku masih sedih,
Aku seorang yang  lemah,
Aku bukan seorang yang kuat,
Hatiku sentiasa sengsara,
Hanya itu yang bermain di jiwa,

Aku masih sedih,

Mengapa semua ini harus terjadi padaku
Apakah perlu aku tanggung semua itu?
Mengapa aku di uji begitu?
Aku tahu, ini kasih sayang Allah buat diriku.
Aku masih sedih,
Aku perlu semangat mu,
Aku perlukan kekuatan mu,
Aku perlukan kasih sayang mu,

Aku masih sedih,

Adil kah semua ini??
Setiap detik aku hanya tabahkan hati,
Setiap detik juga aku terkilan hati,
Perasaan aku masih teraniaya lagi,

Aku masih sedih,

Adakah kejadian ini akan berulang buat kali kedua,
Adakah diriku akan kembali berduka,
Adakah hati akan kembali bergelora,
Kerana mengharapkan kasih dan cinta,

Label:


Older Post | Newer Post