.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


karyafm

Ahad, 25 Disember 2011 | 0 Sweet Sour Comment

Karyafm aku gembira mengenalimu,
Pabila kesepian melanda,
Kau lah yang menemaniku,
Alunan musik membuat aku bahagia,

Bermulanya aku disini,
Rakan-rakan baru dapat aku kenali,
Aku tidak lagi bersendiri,
Kerana mereka sentiasa menemani diriku ini,

Suara merdu penyampai radio membuat aku terpaku,
Kata orang suara romantis ala-ala macho gitu,
Ada juga suara semerdu bak buluh perindu,
Ada pula suara yang cool selalu,
Suara nakal juga sering jadi pengubat rindu,

Pabila aku disini,
Diriku terasa dihargai,
Karyaku sering diperhati,
Madah ku sentiasa diteliti,
Banyak yang ku belajar dari otai puisi,
Untuk memantapkan lagi karya ku ini,


Diriku rasa terhibur melihat gelagat rakan,
Bergurau senda menjadi santapan,
Ada juga status cinta menjadi pilihan,
Ketemu jodoh itulah janji tuhan,


Karyafm terima kasih aku ucapkan,
Kerana  sentiasa menjadi peneman,
Buat diriku dan rakan-rakan,
Agar diri ini tidak bosan,

Sepuluh jari aku susunkan,
Mohon maaf jika terguris perasaan,
Buat para DJ dan rakan-rakan,
Kerana ku insan biasa yang banyak kesalahan.

Nukilan : syud syuhada






Label:


Older Post | Newer Post