.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


ibuku

Khamis, 22 Disember 2011 | 2 Sweet Sour Comment

Ibuku,
Aku bangga denganmu,
Kau begitu kasihkan aku,
Leteran mu begitu bermakna buat ku,
Siang malam mencari rezeki buatku,
Kerenah ku dilayan tanpa jemu,
Doa untuk ku sentiasa di bibirmu,

Ibuku,
Aku begitu kasihkan mu,
Kau segalanya buatku,
Disaat aku sedih kau sentiasa disisi,
Disaat aku putus asa , semangat sentiasa diberi,
Disaat aku sakit, kau lah yang megubati,
Disaat aku gembira, rsa syukur kau sentiasa di hati,

Ibuku,
Terima kasih segalanya,
Kau jaga ku tanpa leka,
Kau jaga makan minum ku tanpa berkata apa,
Kau beri pendidikan dengan seadanya,
Kau jaga ibadatku dengan sempurna,

Ibuku,
Aku bangga dengan mu,
Kau la ibu yang terbaik buatku,
Izinkan aku jadi seperti mu,
Ibu AKU SAYANG PADAmu.

Label:


Older Post | Newer Post