.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


bicaraku

Jumaat, 23 Disember 2011 | 0 Sweet Sour Comment

~Andai aku tiada lagi~

Rindu,
Perasaan itu sering singgah di jiwaku,
Semakin rindu, semakin aku menyayangimu,
Kau segalanya buatku,
Aku ingin hidup bersamamu,

Tetapi…
Layakkah aku untuk mu??
Layakkah aku mencintai mu??
Layakkah aku menyayangi mu??

Aku ingin kau di hadapan mata,
Hati pasti berasa bahagia,
Seperti terasa di taman syurga,
Yang sering bermain di minda,

Aku rindu gelak tawa mu,
Aku rindu senyum manis mu,
Aku rindu akan celoteh mu,
Aku rindu bisikan I LOVE U dari bibir mu,
Aku rindu kata sayang dari jiwa mu,

Aku sentiasa menunggu mu wahai pujaaan hati,
Kasih sayang akan ku beri,
Cinta ku untuk mu pasti ku beri,
Hanya satu pinta ku yang masih dihati,
Ikhlas dengan ku sehingga mati,
Terima seadanya diri ini,
Sayangi aku seperti nyawamu sendiri,

Andai aku tiada lagi di dunia fana ini,
Doakan aku setiap hari,
Kubur ku sentiasa lah di kunjungi,
Taburlah bunga supaya sentiasa segar dan mewangi,
Pasti aku gembira di syurga nanti,
Pinta jua kau simpan ku di hati,
Satu kata buat mu “WO AI NI”

Label:


Older Post | Newer Post