.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


belaian kasih

Ahad, 25 Disember 2011 | 0 Sweet Sour Comment



Kasihmu,
Sering menusuk kalbuku,
Sayangmu sering mendamai jiwaku,
Burung2 berkicauan menyebut namamu,
Membuat aku terkedu,
Aku rindu belaian mu,
Wahai kekasih hatiku,

Kau bagaikan bintang yang bergemelapan,
Jiwa mu dan jiwa ku membentuk menjadi satu perasaan,
Perasaan yang tidak lagi di nafikan,
Iaitu kasih sayang dua insan,

Aku sentiasa menunggu mu,
Untuk ke hari yang di tunggu-tunggu,
Dua jiwa yang bakal bersatu,
InsyaAllah kalau izin Allah tuhanku.

Kasih mu aku hargai,
Kasih mu aku renungi,
Kasih mu aku resapi,
Buat jiwa ini,
Yang sentiasa terbuka untuk mu kini,
Wahai pujaan hati.
Damping lah jiwa ini,
Dekatilah roh ku ini,
Aku ingin bersamamu hingga akhir hayat ku nanti.

Nukilan : syud syuhada

Label:


Older Post | Newer Post