.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


azamku

Rabu, 28 Disember 2011 | 0 Sweet Sour Comment

2011 bakal melabuhkan tirainya,
Kenangan 2011 hanya tersemai di dalam jiwa,
2012 bakal menjelma,
Pelbagai azam yang berlegar dalam jiwa,

Aku ,
Ingin menjadi lebih baik pada setiap masa,
Menjadi wanita solehah itulah pilihannya,
Niat di hati ikhlas bukanlah dusta,
Harap tercapai segalanya,

Aku,
Impian di hati ingin menjadi maha siswa,
Tapi keputusan SPM penentu segalanya,
Ubah nasib keluarga itulah tujuan utama,
Jika izin Allah, jadilah nyata,

Aku,
Ingin mencari kawan di seluruh pelusuk dunia,
Tidak kiralah realiti ataupun di alam maya,
Kawan-kawan membuat aku tertawa,
Melihat gelagat dan celoteh mereka,


Aku,
Inginkan ibadatku semakin  bertambah,
Tanda cintaku kepada Allah,
Semoga aku menjadi lebih tabah,
Pabila berhadapan dengan masalah.

Harapanku,
Agar 2012 adalah kenangan manisku,
Mendapat berkat dari Allah yang satu,
Untuk membawa diriku ,
Agar lebih maju.

Nukilan : syud syuhada

Label:


Older Post | Newer Post