.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


adik-adikku

Rabu, 20 Julai 2011 | 0 Sweet Sour Comment

tiada apa2 perlu ku ktakan...
tpi mmpu mluah perasaan bgga ku kpada adik2 ku...
alhamdulillah kegigihan mreka begitu ikhlas
mereka ialah org2 yg akan mengecapi kejayaan tak lma lg.
selain dri usaha gigih mereka...
aku akan doakan kejayaan mereka yg tidak pernah berptus asa
truskan lah sikap seperti ini jika ingin berjaya.
biarlah penat sekali pown...
kerana itulah dinamakan pergorbanan,,,
aturlah msa itu sebaik2 nya.....
aku turut berbgga,mereka mncri guru untuk mnuntut ilmu.
aku mmberinya dgn ikhlas,,,,
aku x mahu balasan...
tpi aku hnya mahu melihat kejayaan mereka
dan rsa dihargaii
krna itulah hdiah pling bermkna buatku
kini baru aq dpt merasakan,bgaimnakah mnjadi seorg guru..
aku gembira kerna dpt berjasa kpada adik2 ku....
aku berharap mereka dpt mgharumkan nma sekolah...
amin..
mereka yg aq mksudkan ialah
kamal amri adikku
amirul adikku
alya adikku
zaty adikku...
najmie adikku
hafiz adikku
riduan adikku



Older Post | Newer Post