.
Owner



Diaries The Owner Links


wishlist :)




azam 2014 n selamanya :).

puasa sunat isnin khamis.
hntar parents g mekah.
kahwin.
kereta sendiri.
dekan.
wanna be pro. chef


music :).


musik bagaikan irama dalam kehidupan


their words :).


ni story2 org yg sis syg...huhuh

Jumaat, 3 Jun 2011 | 0 Sweet Sour Comment

salam....
ari ni sis nak cita pasai owg yg sis syg sgt2.....
frst skli,mstilah sis syg family sis,,,,dorangla segala-galanya buat sis...
waktu dlm sedih,,,gembira...resah..gelsah..msti dorang akan ada ngn sis....
walaupun kdg2 tu berdok bergaduh la juga ngn adik beradik yg lain tapi hubungan tu x pnah putus...bertambah syg lagi adala.....

sis syg sgt2 kat CIKGU ZAINI...cgu2 lain pown sis syg gak,,,tapi kat cgu zaini ni sis syg lbih lgi...,mybe she is a caring person...dia la yg slalu bg motivate kat sis...kwn2 xtaw yg sis slalu p kat dia...selalu nya lpas abes klas..klo ada msalah pape ka,msti akan cita kat dia,sbb lpas2 cita kat dia,dia akan nsihat smpai motivasi dlm diri ni naik balik....hehehe...aritu dlm klas dia ada bg taw...yg dia sayang sis,....Ya Allah time tu,,mmg happy giler2 la...bukan senang nak dgr owg kta dia syg kita.....

pastu klo dlm klas..sis syg sgt kat along,kak nab n auni...x taw arr sbb apa...walaupon sblum ni ada slh phm ngn dorang...tpi sis still love them,,,,kmi gduh pown,,,gara2 bdk x guna tu...sis hya sbar...sis x bongkarkan gi kebenaran..sis x nak aibkan seseorg tu,...tpi klo keadaan smkin parah,bdk tu mmg kna arr....n sis mmg x suka dah pangai bdk tu....walaupun dulunya sis syg dia...gara2 dia persahabatan kami jd tunggang langgang.....sis akui sis mmg cepat panas baran...tpi strt form 4,bila pndah kolah bru,sis mula kawai,,,tpi bru2 ni,agak lma la sis x jd baran...tiba2 jd baran...so,apa yg terjadi mmg x sedar n x sengaja,,,ya btui...sis termaki dorang,,,tpi niat di hati ni x pnh nak maki2....tpi keadaan memaksa.....so sis mnta maaf sgt2...sis syg auni,along ngn kak nab very2 much....sis pown x taw,bila suma ni akan kmbali ke bntuk asal.....

seterusnya sis syg sgt kat adik sis sowg ni,,,nma dia alya form 3...dia la yg selalu dismping sis,terutamanya waktu sedeh2...dia la selalu bg motivasi kat sis...sis pnah nak wat qeja gila...tpi,nseb baik dia nsihatkan sis,klo x ,sis mmg x da kat dunia ni...alya ni special bg sis...nth la npa....tpi mmg special ....just dia yg knai sis..mcm mna perangai sis ni....n i very2 love her...

next....syg sgt kat ummi...she is my best frensss....kami selalu bergurau snda...dia la yg slalu hiburkan sis...klo time sedeh2 p umah dia....cmfrm blik2 jd happy...ummi ni dari smk hutan kampong....she is my best frenzz forever,,,ummi!!! i miss u lah......n apa yg pling syok....kwn klas dia suma kwn sis owww.....hehehe...tu yg best nya....amira ghazali u r my best frennzz too...dia selalu luahkan isi hati dia kat sis,,,klo dia sedeh msti dia cita kat sis....n i very sportg...n sis pndengar yg setia,,,ngeee,,,,

actually,byk g owg yg sis syg...
tpi x lrat nak cita arr...sbb byk sgt..
sbut nma ja arr...
org yg sis syg lgi...
abg leh
kak myn
yana
khalida
f****
wati
mien
ed
nizam
naim
firdaus
hanna
zati
nadiera
wan nur shahirah
intan
n bla bla bla
byk tu nak sebut...hehehe...
ok la jumpa u all kat post yg seterusnya ok...
bye..
assalamualaikum

Older Post | Newer Post